Ota yhteyttä

JK-Shop Ky verkkokaupasta pyöräilyn erikoistuotteet

Verkkokauppamme sisältää tarkkaan valittuja tuotteita pyöräilyyn, mm. pyöräilykypärät maantieajoon ja maastoon sekä urheilutekstiilit. Tutustu valikoimaan ja tee tilaus!

Verkkokaupan asiakaspalvelu

+358 19 321 329
netti@jk-shop.fi


Liikkeemme Lohjalla

JK-Shop Ky
Karstuntie 1
08100 Lohja

019 321 329
jouni@jk-shop.fi
www.jk-shop.fi
05350296

Helpoiten otat meihin yhteyttä täyttämällä alla olevan lomakkeen.

Toimitusehdot

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksu- ja toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.5.2017 alkaen.

Verkkokauppa

JK-Shop Ky (Y-tunnus 0535029-6)

Karstuntie 1

08100 Lohja

netti@jk-shop.fi

Puhelin (019) 321 329, ma – pe klo 10-00 – 17.30, la klo 9.00 – 13.30

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

JK-Shop Ky

Karstuntie 1

08100 Lohja

Puhelin (019) 321 329, ma – pe klo 10-00 – 17.30, la klo 9.00 – 13.30

netti@jk-shop.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1 - 4 päivää. Mikäli ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita, pyrimme ilmoittamaan niistä pikaisesti tilauksen vastaanottamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Palautusehdot

Teillä on oikeus peruuttaa tilauksenne 14 päivän kuluessa. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautuksista on sovittava aina etukäteen asiakaspalvelun kanssa.

Asiakaspalvelun yhteystiedot:

JK-Shop Ky

Karstuntie 1

08100 Lohja

Puhelin (019) 321 329, ma – pe klo 10-00 – 17.30, la klo 9.00 – 13.30

netti@jk-shop.fi

Lunastamaton paketti 

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti. Palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.